В нуждите и потреблението aмерикаците са се доказали в големите неща. Тези камиони не можем да видим по обикновените пътища. Те сами си правят път, по който да вървят. Използват се за работа в кариери и рудници, съобразени с техните размери.
Средната скорост която могат да вдигнат е 64 км/h
Cat 797F
е най- големия камион, произведен от Caterpillar Inc, САЩ
Максимален полезен товар- 363 t (метрични тона)
Собствено тегло – 260 тона.
С дължината си от 15 метра ще са необходими над 50 кв.м фолио, серия 1080 за визуално тунинговане, за да се направи още по чудовищен.
Liebherr Т 282 B
продукт на Liebherr Group, построен във фабриката на Libherr в Ню Хейвън, щата Вирджиния, САЩ.
Максимален полезен товар- 363 t
Собствено тегло- 237 t
Ако се положи VENTURE SHIELD за защита на критичните места на този камион, количеството което ще се използва е над 30 м2, а работата по него ще отнеме над три дена.
Terex Unit Rig MT 6300AC,
произведен от Terex Unit Rig, USA
Максимален полезен товар – 363 т.
Собствено тегло – 236 т.
За предпазване на водача на скромното возило, от слънчевите лъчи, ще изхабим около 15м2 от слънцезащитно фолио 3М.
Не е много за един камион нали?
Кomatsu 960 Е
е разработен и изработен от американското подразделение на Komatsu Ltd
Максимален полезен товар- 327 t
Собствено тегло- 250 t
За направата на надписа Кomatsu 960 Е е изразходвано малкото количество от 50м2 фолио.
Белаз 75600
е самосвал, произведен от БелАЗ в Жодино, Беларус
Максимален полезен товар- 320 t
Собствено тегло – 240 т.
Бива си ги братушките в това отношение.
Terex Тitan 33-19
построен от Terex- подразделение на General Motors Corporation в Канада през 1974 година. До 1998 г е бил най- големия камион на света.
Максимален полезен товар- 320 t.
Собствено тегло- 232 t.
С дължината си от 20 метра и скромната ширина над 7 метра, мисля, че един военно зелен мат от серия 1080 на 3М, би му отивала прекрасно.